#StayStafe

Covid-19 Announcement

Αλλαγή στην πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου για αυτή την περίοδο:

Super Flexible: Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει χωρίς καμία χρέωση μέχρι 3 ημέρες πριν την άφιξη. Δεν απαιτείται προπληρωμή.

* Ο πελάτης θα χρεωθεί τη συνολική τιμή της κράτησης αν ακυρώσει εντός των 3 ημερών πριν την άφιξη. Εάν ο επισκέπτης δεν εμφανιστεί, θα χρεωθεί η συνολική τιμή της κράτησης.

Για online κρατήσεις με ημερομηνία άφιξης από 1 Ιουνίου 2020 έως 30 Οκτωβρίου 2020

  • Όλες οι κρατήσεις είναι κατάλληλες για τροποποίηση. Οι ημερομηνίες μπορούν να αλλάξουν χωρίς επιπλέον χρεώσεις (εκτός από τη διαφορά τιμής ανάλογα με την περίοδο)
  • Σε περίπτωση επιστρέψιμης κράτησης, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ακυρώσουν δωρεάν έως και 3 ημέρες πριν από την ημερομηνία άφιξης

Σημείωση: Εάν έχετε κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα ή διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου, επικοινωνήστε με τον παροχέα σας για περαιτέρω βοήθεια.

Ακολουθούν τα επίσημα μέτρα ελέγχου που θα εφαρμόσουμε για τη σεζόν 2020.

ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΛΗΨΗ PDF.

Στο Peninsula Resort & Spa έχουμε δεσμευτεί πλήρως για την ευημερία των επισκεπτών μας, των υπαλλήλων και της τοπικής κοινότητας. Καθώς αυτή η παγκόσμια πανδημία συνεχίζει να ξεδιπλώνεται, θα παραμείνουμε σε εγρήγορση, παρακολουθώντας στενά τα γρήγορα μεταβαλλόμενα παγκόσμια γεγονότα. Επί του παρόντος, κινητοποιούμε το προσωπικό μας και έχουμε αρχίσει να εκπαιδεύουμε κάθε τμήμα μέσω πλατφορμών ηλεκτρονικής μάθησης για να το διασφαλίσουμε μπορούμε να συνεχίσουμε τη λειτουργία με ελάχιστο κίνδυνο. Σε μια προσπάθεια να βάλουμε τους καλεσμένους μας άνετα, έχουμε ενημερώσει τις πολιτικές μας για την υγεία και την ασφάλεια και θα συνεχίσουμε να το κάνετε με βάση τις πιο πρόσφατες συμβουλές και οδηγίες που παρέχονται από την εταιρεία μας Εθνική Οργάνωση Δημόσιας Υγείας και ΠΟΥ.

Σημειώστε τα βασικά μέτρα που θα εφαρμόσουμε:

  1. Θα διοριστεί υπεύθυνος υγείας για κάθε τμήμα. Αυτός / αυτή θα είναι υπεύθυνος για το τμήμα του (π.χ. F&B, Υπηρεσία καθαριότητας, κ.λπ.) Κάθε μέλος του προσωπικού θα έχει καθορισμένους ρόλους και ευθύνες με βάση τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούν πλέον μεμονωμένες υπηρεσίες στο θέρετρο.
  2. Εκπαίδευση και κατάρτιση των μελών του προσωπικού όσον αφορά τον έλεγχο και τα μέτρα υγιεινής θα ανανεώνονται συνεχώς.
  3. Προσωπικός εξοπλισμός προστασίας θα παρέχεται σε όλα τα μέλη του προσωπικού. Ανταλλακτικά σετ υγιεινής θα είναι πάντα διαθέσιμα στη ρεσεψιόν.
  4. Κατάλληλη διαμόρφωση της ρεσεψιόν: ενσωμάτωση σημάνσεων δαπέδου σε απόσταση δύο μέτρων όπου ο πελάτης θα σταθεί / κατάλληλη σήμανση απόστασης στο χώρο αναμονής, σωστή διάταξη επίπλων και σωστή διαχείριση της ουράς προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.
  5. Το ψηφιακό check-in θα χρησιμοποιηθεί σε αντίθεση με τα χαρτιά. Δεν συνιστώνται πληρωμές σε μετρητά.
  6. Διανομέα υγιεινής θα παρέχονται σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους (μάσκες και γάντια θα διατίθενται κατόπιν αιτήματος).
  7. Οι επιγραφές εδάφους και η σηματοδότηση θα χρησιμοποιηθούν για τη διατήρηση ασφαλών αποστάσεων μεταξύ επισκεπτών και προσωπικού σε διάφορους δημόσιους χώρους.
  8. Θα ενισχυθεί ο καθαρισμός και η απολύμανση όλων των κοινών χώρων (όπως πισίνες, παιδικές χαρές, εστιατόρια, καταστήματα τροφίμων και ποτών, χώροι ψυχαγωγίας).
  9. Οι κοινοί τομείς θα προσαρμοστούν βάσει των απαιτήσεων και των συστάσεων των τοπικών υγειονομικών αρχών.
  10. Όταν είναι δυνατόν, σε όλα τα εστιατόρια με υπηρεσία "Open Buffet", τα γεύματα που επιλέγονται από τους επισκέπτες θα σερβίρονται από το προσωπικό. Τα μέτρα προστασίας θα ενσωματωθούν σε όλους τους μετρητές. Εάν είναι απαραίτητο, θα υπάρξει παράταση του χρόνου λειτουργίας των εστιατορίων για την καλύτερη εναλλαγή των επισκεπτών.
  11. Η είσοδος στην κουζίνα θα παρακολουθείται αυστηρά με όλα τα μέλη του προσωπικού σύμφωνα με αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής.
  12. Ο καθαρισμός όλων των δωματίων θα είναι πιο προσεκτικός. Η αντικατάσταση των σεντονιών και των σεντονιών θα επιβλέπεται. Οι πετσέτες δεν θα αλλάζονται καθημερινά σύμφωνα με τις κυβερνητικές συστάσεις (μόνο κατόπιν αιτήματος).
  13. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να παρέχουμε μια περίοδο κενής θέσης 24 ωρών για όλα τα δωμάτια κατά την άφιξη των επισκεπτών, ώστε να μπορούν να καθαρίζονται και να αερίζονται καλά.
  14. Το πρόγραμμα ψυχαγωγίας (συμπεριλαμβανομένου του Mini-Club και των ωρών λειτουργίας των πισινών θα προσαρμοστεί βάσει κυβερνητικών αποφάσεων). Η εσωτερική πισίνα και το σπα δεν θα λειτουργούν αυτή τη σεζόν.
  15. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα ενθαρρύνεται - με ανέπαφες πληρωμές όπου είναι δυνατόν. Τα τερματικά πληρωμής θα απολυμανθούν συστηματικά.
  16. Όλα τα προληπτικά μας μέτρα κατά του COVID-19 θα κοινοποιούνται σαφώς στους επισκέπτες μας μέσω των μελών του προσωπικού μας, των φυλλαδίων και των γραφημάτων σε καθορισμένες τοποθεσίες εντός του συγκροτήματος.
  17. Κάθε υπάλληλος που παρουσιάζει πυρετό ή άλλα συμπτώματα που σχετίζονται με το COVID-19 θα τοποθετηθεί σε καραντίνα 14 ημερών. Τα μέλη του προσωπικού που δεν ακολουθούν αυστηρά πρωτόκολλα θα αφεθούν ελεύθερα.
  18. Εάν ένας από τους καλεσμένους μας είναι θετικός για το COVID-19, θα συμμορφωθούμε με το τελευταίο πρωτόκολλο που παρέχεται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας σε συνδυασμό με τις κυβερνητικές οδηγίες. Αυτή είναι μια διαδικασία που αλλάζει συνεχώς. Η ομάδα μας θα συνεργαστεί στενά με έναν γιατρό που έχει εκπαιδευτεί για το COVID-19. Αυτός / αυτή θα χρησιμοποιήσει τη χρήση φορητών δοκιμών PCR καθώς και εξάσκηση τηλεϊατρικής για να εξετάσει ύποπτα ή επιβεβαιωμένα περιστατικά.
Τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να προστατευτείτε;

  • Πλύνετε συχνά τα χέρια σας ή χρησιμοποιήστε απολυμαντικά χεριών
  • Βήχα σε μια χαρτοπετσέτα που πετάτε και στη συνέχεια πλύνετε τα χέρια σας
  • Εάν δεν έχετε χαρτοπετσέτα, βήξτε στον αγκώνα σας για να αποτρέψετε την εξάπλωση των σταγονιδίων αέρα
  • Αποφύγετε να αγγίξετε το πρόσωπό σας: μάτια, μύτη και στόμα
  • Διατηρήστε την κοινωνική απόσταση
  • Αποφύγετε χειραψίες και αγκαλιές

Περαιτέρω συστάσεις περιλαμβάνουν:

  • Συνιστούμε στους επισκέπτες να αποφεύγουν τη χρήση ανελκυστήρων. Τα απολυμαντικά θα εγκατασταθούν δίπλα τους και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται κατά την είσοδο και την έξοδο. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε ανελκυστήρες, συνιστούμε στους επισκέπτες από διαφορετικά δωμάτια να μην χρησιμοποιούν το ασανσέρ ταυτόχρονα.
  • Ζητάμε από τους επισκέπτες να σεβαστούν ευγενικά τα σημάδια του εδάφους και να μην μετακινούνται τα έπιπλα (εκτός καθορισμένων ορίων).
  • Εάν ένας επισκέπτης αισθάνεται αδιαθεσία ή εμφανίζει ελαφρά συμπτώματα, ζητάμε να σταματήσει να χρησιμοποιεί τους κοινόχρηστους χώρους αμέσως και να ειδοποιεί δεόντως ένα μέλος του προσωπικού.
  • Ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες να μοιράζονται τα τραπέζια καθισμάτων και τις ξαπλώστρες τους μόνο με μέλη της οικογένειάς τους ή τους ταξιδιώτες τους.



Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.